خانه » بازی » Playstation 2 » نرم افزار شبیه ساز Playstation 2 – بازیهای PS2 در کامپیوتر

دانلود بازی Bodycam برای کامپیوتر

دانلود بازی Bodycam عنوانی در سبک شوتر اول شخص و شبیه ساز می باشد که توسط استودیو بازی سازی Reissad Studio ساخته و منتشر شده است. این عنوان با استفاده از جدیدترین فناوری‌های موتور بازی نسل بعدی Unreal Engine 5 ساخته شده است که توسط دو علاقه‌مند به بازی‌های ویدیویی اهل فرانسه که ۱۷ و ۲۰ سال سن دارند، توسعه یافته است و برای پیش بردن مرزهای واقع‌گرایی و فوتورئالیسم طراحی شده است.

بازی Bodycam بر روی واقع‌گرایی و غوطه‌وری تمرکز دارد. این بازی با استفاده از جدیدترین فناوری‌های موتور بازی Unreal Engine 5، گرافیک‌های خیره‌کننده و انیمیشن‌های روان ارائه می‌دهد. در این بازی هر گلوله مهم است. تیراندازی و آسیب‌رسانی به طور دقیق شبیه‌سازی شده‌اند و زره‌ها و تجهیزات نقش مهمی در محافظت از شما در برابر آتش دشمن دارند.

شخصیت شما می‌تواند به طور روان بدود، بپرد، بچرخد و خم شود و حرکات شما به طور طبیعی و واکنشی به محیط اطراف شما پاسخ می‌دهند. طیف گسترده‌ای از سلاح‌های واقعی برای انتخاب وجود دارد، از جمله تفنگ‌های تهاجمی، مسلسل‌ها، اسلحه‌های کمری و نارنجک‌ها. هر سلاح دارای هندلینگ و آمار منحصر به فرد خود است و باید برای استفاده موثر از آنها تسلط داشته باشید.

دانلود بازی Bodycam

بازی Bodycam دارای چندین نقشه مختلف است که هر کدام چالش‌ها و تاکتیک‌های منحصر به فرد خود را ارائه می‌دهند. این بازی دارای چندین حالت مختلف است، از جمله Team Deathmatch، Domination و Search and Destroy. اگر مورد اصابت گلوله قرار بگیرید، زخم‌های شما به طور واقع‌بینانه خونریزی می‌کنند و بر توانایی شما در حرکت و شلیک تأثیر می‌گذارند.

دانلود کرک آنلاین بازی Bodycam

در بازی Bodycam می‌توانید از اشیاء موجود در محیط برای محافظت در برابر آتش دشمن استفاده کنید. در این بازی می توانید سلاح‌ها و تجهیزات خود را با طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی و پوسته‌ها شخصی‌سازی کنید. صداها به طور سه بعدی شبیه‌سازی شده اند، بنابراین می‌توانید دقیقاً از کجا صدای شلیک گلوله یا قدم‌های دشمن می‌آید، تشخیص دهید.  بازی Bodycam از هدست‌های واقعیت مجازی پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد بازی را با سطحی بی‌سابقه از غوطه‌وری تجربه کنید.

تریلر بازی Bodycam :

 

تصاویر بازی Bodycam :

سیستم مورد نیاز

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: AMD Ryzen 7 3700X, Intel Core i7-9700K

Memory: ۸ GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 5700 (8 GB), NVIDIA GeForce RTX 2070 (8 GB)

Network: Broadband Internet connection

Storage: ۵۰ GB available space

Additional Notes: SSD Recommended

 : سیستم پیشنهادی

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10/11

Processor: AMD Ryzen 7 3800X, Intel Core i7-10700K

Memory: ۱۶ GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 6600 XT (8 GB), NVIDIA GeForce RTX 3060 (12 GB)

Network: Broadband Internet connection

Storage: ۵۰ GB available space

Additional Notes: SSD Recommended

راهنمای نصب

هشدار بسیار مهم! این بازی یک اثر کاملا آنلاین است و در حالت دسترسی زودهنگام می‌باشد. کرک آنلاین بازی در حال حاضر (۶م تیرماه ۱۴۰۳) تست شده و بدون مشکل بازی را اجرا می‌کند. حتما بخش راهنمای نصب را بادقت انجام بدهید. البته هیچ تضمینی برای کارکردن این کرک آنلاین حتی برای یک دقیقه آینده نیست (باتوجه به ماهیت آنلاین بازی). لطفا در دانلود خود حداکثر دقت را داشته باشید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *